Kako naša usluga izgleda u praksi? 5 koraka do priče vašeg grada

priča vašeg grada, storytelling turizam

Kako naša usluga izgleda u praksi? 5 koraka do priče vašeg grada

Puno smo pisali o storytellingu u turizmu i što sve čini dobru gradsku priču. Sad vas vodimo još dublje pod njen krov!

Otkrivamo vam kako naša usluga izgleda u praksi i što vas sve očekuje ako se udružimo.

Cilj je zajednički – stvoriti snažnu i atraktivnu priču koja uspješno brendira vaš grad u očima i iskustvu njegovih posjetitelja. Odajemo 5 koraka do nje!

  1. Upoznavanje

Upoznajemo se! To može biti sastanak uživo u našem ili vašem prostoru ili, ako vam više odgovara ili smo daleko, online susret na Zoomu. Razgovarat ćemo o vašem gradu/mjestu, njegovoj aktualnoj turističkoj ponudi i sadržajima te pronaći potencijale za još bolju branding priču. Utvrdit ćemo tko su ciljani gosti koje želite privući u svoj grad. Jesu li to obitelji s djecom, ljubitelji adrenalinskog/gastronomskog/kulturnog turizma, mladi gosti željni noćnoga života, popularne javne ličnosti, specifične i organizirane grupe posjetitelja (npr, povjesničari, povjesničari umjetnosti, arheolozi) ili neka druga ciljana publika? Razgovarat ćemo o konkretnim planovima vaše turističke zajednice u vidu planiranog stvaranja/predstavljanja novih sadržaja u čijoj promociji pomaže dobra priča plasirana kroz atraktivan storytelling u turizmu. Sve su to informacije koje su potrebne da bi se kreirao storytelling u turizmu koji točno odgovara vašem gradu/regiji. Na temelju tih informacija i zajedničkog dogovora, već na kraju prvog sastanka imat ćemo „kostur“ od kojeg krećemo i koji je u potpunom skladu s vašim ciljevima, željama i planovima. Na taj način osiguravamo da priča vašeg grada bude tailor made – da dobijete originalan, personaliziran proizvod, a ne varijaciju naših fiksnih špranci. Mi nemamo fiksne šprance. Svaka naša priča je 100% unikat! To je jedini način da bude autentična i kao takva se uspješno istakne na tržištu, dugoročno radeći svoj posao za vas. Taj posao je jasan – privući, zadržati, oduševiti goste koji će je aktivno dijeliti dalje i tako doprinijeti njenom stalnom brandingu.

  1. Istraživanje narativa

Nijedna dobra priča ne nastaje u „dahu“ i svakoj prethodi temeljito prikupljanje autentičnog, specifičnog i kvalitetnog materijala koji ćemo koristiti u njezinoj izgradnji. To vrijedi i za storytelling u turizmu! Dobro istraživanje je temelj svake priče i zato ovaj korak nikad ne zapostavljamo. On se odnosi na istraživanje prigodnih narativa, elemenata i vrijednosti vašeg grada/regije koje ćemo personalizirano utkati u priču. Primjeri takvih elemenata/narativa/vrijednosti mogu biti osebujan humor vašeg grada, njegova jedinstvena povijesna priča, neobične legende i karakterističan gard „stanovnika“. Primjerice, prilikom kreiranja branding priče grada Kostrene iskoristili smo njezinu bogatu i živopisnu pomorsku povijest, predstavivši je kao grad odvažnih kapetana, njihovih britkih i pronicavih žena, legendarnih brodova i zlatnog doba plovidbe. Ti „osobni“ elementi grada su izuzetno važni jer i slikovito i snažno dočaravaju izvoran „duh“ lokacije te njezinu autentičnu, specifičnu vibraciju koju će gosti osobno osjetiti. Tu govorimo o iskustvenom turizmu – a upravo on brendira lokaciju!

  1. Kreiranje priče

Istražili smo i odredili elemente/narative koji su neophodni za „život“ svake priče. Prilagođavamo ih tipu vaše publike, vrsti turizma, aktualnim ili planiranim turističkim sadržajima u vašem gradu i ostalim informacijama koje smo dobili od vas, kako bi bili što efektnije i atraktivnije komunicirani u sad već kreiranoj priči vašeg grada. Određujemo i njezin žanr, „jezik“ i komunikacijski stil koji će je „iznijeti“. Profiliramo snažne i uvjerljive likove (primjerice, likovi lokalnih kostrenskih kapetana), određujemo napete i dramatične obrate u priči (primjerice, kraj kostrenskog „zlatnog doba jedrenjaka“), modeliramo žanrovske dijelove priče (primjerice, horor elementi u lokalnim legendama), spajamo priču „narativnim mostovima“ kako bi tekla logično, britko i uzbudljivo za slušatelje. Riječ je o svojevrsnom nacrtu priče koji je nužan za njezino pisanje – i tu stižemo do četvrtoga koraka!

  1. Pisanje priče

Na temelju kreiranog nacrta, pišemo priču i uređujemo je do njezine finalne verzije. Zapisan tekst ostaje u vašem trajnom vlasništvu te ga možete koristiti u promociji vaše lokacije na web stranicama, društvenim mrežama, u tiskanim ili online brošurama za goste te na ostale načine koji vam odgovaraju u skladu s vašim marketinškim planovima. Tekst po želji možete kratiti, nadopunjavati ili dodatno modelirati, ili mi to možemo činiti za vas u skladu sa specifičnim potrebama vaših sadržaja.

Na temelju napisanog teksta možemo snimiti audio priču u profesionalnom studiju, pa priču u tom obliku možete dijeliti s publikom u sklopu city walk tura, brodskih izleta, posjete muzejima i interpretacijskim centrima te ostalim lokacijama u vašem gradu u kojima želite predstaviti priču. Audio vodič možemo snimiti na nekoliko stranih jezika te osigurati prijevod pisane priče na iste.

  1. Storytelling treninzi

Priča je zapisana, vrijeme je za storytelling! Vodimo treninge storytellinga za vaše zaposlenike, turističke vodiče i interpretatore baštine koji izravno komuniciraju s posjetiteljima. Uz tehnike, alate i vježbe suvremenog storytellinga, učimo ih kako uspješno interpretirati priču te upravljati njezinim trajanjem i dinamikom ovisno o konkretnim situacijama i publikama. Treninge možemo organizirati izravno na lokaciji, u vašem ili našem poslovnom prostoru ili prema dogovoru, online putem Zooma. Cilj je podržati vaše zaposlenike da uspješno dočaraju priču posjetiteljima te ih snažno i izravno „uvuku“ u nju. Udružimo se!

Storytelling u turizmu je područje u kojem smo angažirani s puno osobnog entuzijazma te s bogatim i kreativnim profesionalnim iskustvom. Naši storytelling programi su akreditirani od National Storytelling Networka, krovne svjetske organizacije za storytelling i njegovu kvalitetnu primjenu u svim business područjima, što obuhvaća i atraktivan storytelling u turizmu. U uslugama kreiranja ovakvih branding priča uspješno surađujemo s lokalnim turističkim zajednicama, interpretacijskim centrima, muzejima, etno kućama, ugostiteljskim objektima (hoteli, konobe, rančevi, barovi i dr.), udrugama turističkih vodiča ili angažiranim pojedincima koji se žele aktivno profesionalno ili hobistički uključiti u stvaranje atraktivnih turističkih sadržaja u svom gradu, mjestu ili regiji. Povežimo se!